Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål om EXTRA
-
Hvorfor skal vi have din tilladelse for at sende mail og sms?
I EXTRA kommunikerer vi med vores kunder elektronisk. Og så siger loven, at vi skal have din tilladelse for at sende mails og sms’er til dig.
-
Hvad er EXTRA særtilbud?
Ud over de sædvanlige rabatter, får du hver måned forskellige EXTRA særtilbud, der er forbeholdt vores EXTRA kunder. Det kan være ekstra rabat på brændstof, bilvask, rabatter i butikken og meget mere. Husk at tjekke din mail eller Circle K app, så du ikke går glip af dem.
-
Spammer vi din mailboks fremover?
Nej! Vi er meget opmærksomme på, at vi ikke belaster din mailboks unødigt. Vi har en målsætning om at sende højst 3 mails og/eller sms’er i løbet af en måned.
-
Hvorfor får jeg ingen mails fra jer?
Tjek dit spamfilter, måske bliver nogle mails sorteret fra. Ellers kan du kontakte kundeservice og sikre dig, at din mailadresse er korrekt.
-
Hvor finder jeg betingelserne?
Du finder naturligvis alle vilkår og betingelser her, hvor de ikke står med småt, men højt og tydeligt. De er nemlig fordelagtige for dig som kunde.
-
Hvordan fungerer trin-systemet?
Med de tre fordelstrin i EXTRA får du stigende rabat på brændstof og andre fordele, baseret på, hvor meget, du har tanket de seneste 90 dage. Dit fordelstrin bestemmes løbende ud fra den mængde brændstof, du har købt hos Circle K de seneste 90 dage. Brændstof, der er tanket for mere end 90 dage siden, tæller derfor ikke med i din status.
-
Hvor tit opdateres mine brændstofkøb?
Dine brændstofkøb opdateres dagligt, så du får glæde af fordelene på et højere fordelstrin allerede dagen efter, du har tanket det nødvendige antal liter.
-
Hvor længe bliver jeg på et trin?
Du kan aldrig ryge længere ned end trin 1, hvor du stadig sparer 10 øre pr. liter brændstof og får gavn af alle vores EXTRA-fordele. Når du først er rykket et trin op, bliver du dér, så længe du inden for de seneste 90 dage har tanket henholdsvis 125 eller 250 liter brændstof. Du bliver dog minimum på trin 2 og 3 i 30 dage, hvis du først er rykket op uanset om du derefter ikke har tanket nok.
-
Hvorfor er jeg rykket ned fra et trin?
Du er rykket ned, fordi du de seneste 90 dage ikke har tanket enten minimum 125 liter, som du skal have for at blive på trin 2 eller 250 liter, som du skal have for at blive på trin 3.
-
Hvordan ved jeg, om jeg er tæt på at rykke et trin ned?
Du kan løbende følge dit brændstofforbrug og se dit nuværende trin her eller i Circle K-app'en. På den måde kan du selv holde dig opdateret. Vi sender dig også en mail 14 dage før, vi kan se, at du muligvis går et trin ned.
-
Hvilke stationer kan jeg tanke på, for at det tæller med?
Du optjener liter på alle Circle K-stationer i Danmark. Det tæller ikke, når du tanker på vores automatstationer 1-2-3, Circle K Automat eller INGO.
-
Hvor finder jeg de månedlige rabatkuponer?
Ud over rabat på brændstof, modtager du hver måned digitale rabatkuponer med gode tilbud på butiksvarer eller bilvask. Du modtager kuponerne på din EXTRA-konto d. 1 i hver måned, så de kan findes her eller i din Circle K-app. Rabatkuponen gælder måneden ud.
-
Mister jeg mine rabatkuponer, hvis jeg rykker et trin op eller ned?
Hvis du rykker et fordelstrin op eller ned, gælder de rabatkuponer, du allerede har modtaget, stadig måneden ud.
-
Tæller mine køb med fra før jeg tilmeldte mig EXTRA?
Nej, desværre. Vi har ikke mulighed for at registrere dine brændstofkøb før du tilmelder dig
EXTRA. Men som ny EXTRA-kunde starter du på trin 1, hvor du allerede fra første dag
sparer 10 øre pr. liter brændstof. -
Hvad koster det at være med i EXTRA?
Det er fuldstændig gratis.
-
Får jeg yderligere rabat med Circle K EXTRA Mastercard?
Ja, Circle K EXTRA Mastercard giver dig yderligere 3 øre i rabat pr. liter brændstof. Det vil
sige, at på trin 1 får du 13 øre i rabat, på trin 2 får du 18 øre i rabat og på trin 3 får du 23 øre
i rabat pr. liter brændstof. -
Får jeg også rabatkuponer, hvis jeg anvender Circle K EXTRA Mastercard?
Ja, du modtager også månedlige rabatkuponer.
-
Kan man tilmelde Circle K Extra til Apple Pay/Google Pay?
Hvis du ønsker at have tilmeldt Circle K Extra til din Apple Pay eller Google Pay skal du henvende dig inde i butikken.
Butikken klarer tilmeldingen og du vil efterfølgende kunne se et fiktivt betalingskort fremgå på din Circle K Extra konto.
Bemærk: Hvis du skal skifte betalingskort, skal dettes også gøres i Circle K appen eller via vores hjemmeside og hermed tilmeldes til Apple Pay/Google Pay i butikken.